Kjøpsbetingelser og vilkår

Dersom du ikke finner svar på det du lurer på i guiden her, ta kontakt med på mail post@tabletopworld.no eller telefon 91 52 91 87 (etter kl 17!)

Som kunde hos tabletopworld.no har du automatisk godkjent våre betingelser og vilkår.
Alle varer sendes fra vårt lager i Norge (Karmøy).
Vi tar forbehold om feil i priser, varebeholdning og annen informasjon gitt i vår nettbutikk.
Tabletopworld.no er lokalisert på Karmøy og eies av Tjensvolls Tabletop World og har organisasjonsnummer NO 918 728 279.

Levering:
Varebeholdning oppdateres ofte, men det kan hende at en vare har blitt utsolgt. Etter at du har mottatt ordrebekreftelse på e-post vil det blir gjort en manuell kontrol, hvis varen(e) er utsolgt vil du få en mail med forventet leveringstid. Du kan da velge å vente, eller å kanselere ordren.
Det er viktig at e-postadressen du oppgir er korrekt.
Varer sendes innen 2 virkedager, med mindre annet er oppgitt på fremsiden til tabletopworld.no (f.eks ved ferie). Varer sendes med A-post hos Posten.

Betaling
Betaling skjer via Paypal sine sider, her kan man betale med penger man har på paypal-kontoen eller med visa/mastercard. Siden betalringen skjer via Paypal sine sider er det paypal som står for ssl-sertifikat m.m.

Frakt
Fraktkostnader blir oppgitt før betaling. Ettersom alle varer sendes fra lager i Norge kommer det ingen skjulte gebyrer/kostnader. Større pakker sendes med sporing, du vil få mail med sporingsnummer. Mindre pakker sendes uten sporing.

Reklamasjon
Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde ha oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Melding om feil og mangler kan gis muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefales det at reklamasjonen sendes skriftlig via e-post .

Skader under frakt
Varer blir sendt via Posten Norge AS. Ved synlige brudd eller feil på emballasjen er det viktig å ta med de skadede varen(e) i original emballasje for kontroll på postkontoret/post i butikk. Det må fylles ut et skjema som du får på posten, for at vi skal kunne få erstattet varen(e). Send oss en e-post med opplysninger om skaden, vedlagt ordrenummer og foto av skaden.

Endre bestillinger
Dersom du ønsker å gjøre endringer på en bestilling må dette gjøres før varen(e) sendes. Ta kontakte på mail (post@tabletopworld.no) eller tlf (91529187 etter kl 17!). Varer leveres normalt til posten på kveldstid.

Angrerett
Angreskjema får du sammen med ordrebekreftelse på mail.
Et standard angreskjema følger leveringen.
Dette skal være ferdig utfylt av selger, og skal benyttes av kjøper for å gi melding til selger om at han/hun ønsker å benytte angreretten.
Kjøper er ikke forpliktet til å benytte angreskjema. Melding til selger skal likevel gis skriftlig dersom angreretten ønskes benyttet.

I henhold til lov om angrerett har kjøper full rett til å heve kjøpet og returnere varen(e) i 14 dager uten å oppgi årsak. Hvis kjøper ønsker å benytte seg av angreretten skal skriftlig melding av bevismessige hensyn gis selger innen fristens utløp. Angrerettskjema følger alle bestillinger, og det er ønskelig at dette benyttes. Frakt og andre returkostnader ved benyttelse av angreretten må kjøper selv stå for. Varen(e) må returneres ubrukt i opprinnelig emballasje, Returpakker sendt i oppkrav tas ikke imot. Vi utbetaler returbeløp så fort varen er mottatt.

Fremgangsmåte ved angrerett
– Det skal benyttes original emballasje ved retur av varen
– Alt tilbehør som fulgte ved varen må returneres komplett
– Du må selv dekke fraktkostnader tilbake til selger
– Benytt Posten Norgespakke el. Servicepakke. Da vil du få en kvittering med et sendingsnr. Ta vare på denne.
– Benytt ekstra emballasje utenpå originalemballasje for ikke å skade denne.

En bestilling/ordre er gyldig og bindende når ordrebekreftelse er mottatt på e-post. Vi forbeholder oss retten til å avvise din bestilling.

Problemer?
Ta kontakt med post@tabletopworld.no eller tlf. 91 52 91 87 (etter kl 17) så hjelper vi deg gjerne. Før du kontakter oss anbefaler vi deg å sjekke at du har siste versjon av nettleseren.

Manglende ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelse blir sendt til deg på mail. Dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelse anbefaler vi deg å sjekke spamfilteret før du evt kontakter oss på mail eller tlf.

Spørsmål?
Lurer du på noe? Ikke nøl med å ta kontakt! Mail svares vanligvis innen 24t, tlf besvares i butikkens åpningstider.

Uavhentede pakker
Uavhentede pakker belastes med kr. 300,-. Dersom du ber Posten sende den i retur betaler du bare for porto og returporto.

Falske bestillinger
Det gjøres oppmerksom på at svindelforsøk og identitetstyverier vil bli politianmeldt.

Personvern
Personopplysninger blir ikke videreformidlet til en tredjepart.